Termín:náklady spojené so zákazníckym servisom: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=náklady spojené so zákazníckym servisom
 
|Name=náklady spojené so zákazníckym servisom
|Definition=hlavným nákladom, ktorý môže vyplynúť z nedostatočnej úrovne zákazníckeho servi­su, sú náklady súvisiace so stratou predajnej príležitosti
+
|Definition=náklady na logistiku súvisiace so stratou predajnej príležitosti, ktoré môžu vyplynúť z nedostatočnej úrovne zákazníckeho servi­su, s podporou zákazníckeho servisu a manipuláciou s vráteným tovarom
 
|Field=obchod, účtovníctvo, kalkulácia nákladov
 
|Field=obchod, účtovníctvo, kalkulácia nákladov
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Comment=Ďalej sem patria všetky náklady spojené s podporou zákazníckeho servisu (popredajný servis a pod.) a manipuláciou s vráte­ným tovarom (reklamácie).
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 19:44, 29. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, účtovníctvo, kalkulácia nákladov
Definícia: náklady na logistiku súvisiace so stratou predajnej príležitosti, ktoré môžu vyplynúť z nedostatočnej úrovne zákazníckeho servi­su, s podporou zákazníckeho servisu a manipuláciou s vráteným tovarom
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.