Termín:merchandising v maloobchode: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=merchandising v maloobchode |Definition=všetky aktivity spojené s nákupom a predajom v predajni vrátane umiestnenia, promotion, oceňovaním a nákupom…“)
 
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=merchandising v maloobchode
 
|Name=merchandising v maloobchode
|Definition=všetky aktivity spojené s nákupom a predajom v predajni vrátane umiestnenia, promotion, oceňovaním a nákupom
+
|Definition=všetky aktivity spojené s nákupom a predajom v predajni vrátane umiestnenia, promotion, oceňovania a nákupu
|Field=obchod
+
|Field=obchod, merchandising, maloobchod
 
|Related terms=merchandising
 
|Related terms=merchandising
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:53, 23. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, merchandising, maloobchod
Definícia: všetky aktivity spojené s nákupom a predajom v predajni vrátane umiestnenia, promotion, oceňovania a nákupu
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: merchandising