Termín:merchandising žiadaných tovarových skupín: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=merchandising žiadaných tovarových skupín |Definition=vytvorenie závislosti celej tovarovej skupiny od celého produktového radu |Field=obchod |Relate…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=merchandising žiadaných tovarových skupín
 
|Name=merchandising žiadaných tovarových skupín
 
|Definition=vytvorenie závislosti celej tovarovej skupiny od celého produktového radu
 
|Definition=vytvorenie závislosti celej tovarovej skupiny od celého produktového radu
|Field=obchod
+
|Field=obchod, merchandising
 
|Related terms=merchandising
 
|Related terms=merchandising
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:54, 23. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, merchandising
Definícia: vytvorenie závislosti celej tovarovej skupiny od celého produktového radu
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: merchandising