Termín:mediálny plán: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=mediálny plán
 
|Name=mediálny plán
|Definition=
+
|Definition=neoddeliteľná súčasť marketingového plánu, ktorá by mala obsahovať situačnú analýzu trhu, zhodnotenie reklamných, ako aj marketingových cieľov a smer stratégie
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=procesy, marketingová stratégia, marketingový plán, mediálny plánovač, 5M mediálneho mixu
 
|Related terms=procesy, marketingová stratégia, marketingový plán, mediálny plánovač, 5M mediálneho mixu
|Synonyms=
+
|Bibliography=Poliaková, E.: Vplyv internetovej reklamy českých a slovenských mobilných operátorov na spotrebiteľa. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně 2017. Dostupné na: https://theses.cz/id/y7nvyu/zaverecna_prace.txt
|Bibliography=
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Účelom mediálneho plánovania je pochopiť, analyzovať a vybrať komunikačné kanály, ktoré doručia reklamné posolstvá správnym ľuďom na správnom mieste a v správnom čase.
 
|Context=Účelom mediálneho plánovania je pochopiť, analyzovať a vybrať komunikačné kanály, ktoré doručia reklamné posolstvá správnym ľuďom na správnom mieste a v správnom čase.
 
|Context source=William, F. A.: Contemporary Advertising. 1966.
 
|Context source=William, F. A.: Contemporary Advertising. 1966.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:41, 19. apríl 2023

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: neoddeliteľná súčasť marketingového plánu, ktorá by mala obsahovať situačnú analýzu trhu, zhodnotenie reklamných, ako aj marketingových cieľov a smer stratégie
Zdroj: Poliaková, E.: Vplyv internetovej reklamy českých a slovenských mobilných operátorov na spotrebiteľa. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně 2017. Dostupné na: https://theses.cz/id/y7nvyu/zaverecna_prace.txt

Kontext: Účelom mediálneho plánovania je pochopiť, analyzovať a vybrať komunikačné kanály, ktoré doručia reklamné posolstvá správnym ľuďom na správnom mieste a v správnom čase.
Zdroj kontextu: William, F. A.: Contemporary Advertising. 1966.
Príbuzné termíny: procesy, marketingová stratégia, marketingový plán, mediálny plánovač, 5M mediálneho mixu