Termín:marketingový plán: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marketingový plán
 
|Name=marketingový plán
 
|Definition=nástroj na riadenie a koordináciu marketingových činností, ktorý operuje na strategickej a taktickej úrovni
 
|Definition=nástroj na riadenie a koordináciu marketingových činností, ktorý operuje na strategickej a taktickej úrovni
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=procesy, mediálny plán
 
|Related terms=procesy, mediálny plán
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Strategický marketingový plán rozpracováva cieľové trhy a hodnotovú ponuku, ktorá má byť ponúkaná a ktorá je založená na analýze najlepších trhových príležitostiach. Taktický marketingový plán špecifikuje marketingové taktiky vrátane vlastností výrobkov, propagácie, obchodovania, tvorby ceny, predajných kanálov a služieb (servis).
+
|Comment=Strategický marketingový plán rozpracováva cieľové trhy a hodnotovú ponuku, ktorá má byť ponúkaná a ktorá je založená na analýze najlepších trhových príležitostiach. Taktický marketingový plán špecifikuje marketingové taktiky vrátane vlastností výrobkov, propagácie, obchodovania, tvorby ceny, predajných kanálov a služieb (servis). V inej definícii obsahuje marketingový plán šesť krokov: situačná analýza, ciele, stratégia, taktické kroky, rozpočet a kontrola.
|Context source=PODĽA Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=V inej definícii obsahuje marketingový plán šesť krokov: situačná analýza, ciele, stratégia, taktické kroky, rozpočet a kontrola.
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:02, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nástroj na riadenie a koordináciu marketingových činností, ktorý operuje na strategickej a taktickej úrovni
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: procesy, mediálny plán
Poznámka: Strategický marketingový plán rozpracováva cieľové trhy a hodnotovú ponuku, ktorá má byť ponúkaná a ktorá je založená na analýze najlepších trhových príležitostiach. Taktický marketingový plán špecifikuje marketingové taktiky vrátane vlastností výrobkov, propagácie, obchodovania, tvorby ceny, predajných kanálov a služieb (servis). V inej definícii obsahuje marketingový plán šesť krokov: situačná analýza, ciele, stratégia, taktické kroky, rozpočet a kontrola.