Termín:marketingový kanál: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=marketingový kanál |Definition=pojmom marketingový kanál sa označuje celok procesov, ktoré uľahčujú priebeh výmeny realizovaný skoordinovanou sku…“)
 
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=marketingový kanál
 
|Name=marketingový kanál
|Definition=pojmom marketingový kanál sa označuje celok procesov, ktoré uľahčujú priebeh výmeny realizovaný skoordinovanou skupinou firiem
+
|Definition=celok procesov, ktoré uľahčujú priebeh výmeny realizovaný skoordinovanou skupinou firiem
|Field=logistika
+
|Field=logistika, marketing
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 14:46, 23. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: logistika, marketing
Definícia: celok procesov, ktoré uľahčujú priebeh výmeny realizovaný skoordinovanou skupinou firiem
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: marketing channel