Termín:marketingová stratégia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=marketingová stratégia
 
|Name=marketingová stratégia
|Definition=výber spôsobu konania vybraný z niekoľkých možností, ktorý zahrňuje špecifické skupiny zákazníkov, metódy komunikácie, distribučné kanály a cenové štruktúry
+
|Definition=výber spôsobu konania vybraný z niekoľkých možností, ktorý zahrňuje špecifické skupiny [[Term:zákazník|zákazníkov]], metódy komunikácie, distribučné kanály a cenové štruktúry
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=zákazník, marketingový mix, trh, marketingová komunikácia, marketingové kanály, alternatívne marketingové stratégie, BCG matica, CRM², cross-sell
+
|Related terms=marketingový mix, marketingová komunikácia, marketingové kanály, alternatívne marketingové stratégie, BCG matica, CRM², cross-sell
 
|Bibliography=PODĽA: Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing 1995.
 
|Bibliography=PODĽA: Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing 1995.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný

Aktuálna revízia z 14:43, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: výber spôsobu konania vybraný z niekoľkých možností, ktorý zahrňuje špecifické skupiny zákazníkov, metódy komunikácie, distribučné kanály a cenové štruktúry
Zdroj: PODĽA: Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing 1995.

Príbuzné termíny: marketingový mix, marketingová komunikácia, marketingové kanály, alternatívne marketingové stratégie, BCG matica, CRM², cross-sell
Poznámka: Marketingová stratégia predstavuje kombináciu cieľových trhov a marketingového mixu.