Termín:marketingová komunikácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(21 medziľahlých úprav od 3 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marketingová komunikácia
 
|Name=marketingová komunikácia
 
|Definition=zložka marketingového mixu
 
|Definition=zložka marketingového mixu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketingový mix, marketingový nástroj, reklama, afektívna stratégia reklamného posolstva
|Related terms=marketingový mix, marketingový nástroj, reklama, podpora predaja, public relations, osobný predaj, priamy marketing, event marketing
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Synonyms=
+
|Translations={{Translation
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Language=en
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=promotion}}
+
|Localized form=promotion
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Termíny marketingová komunikácia, marketingový komunikačný mix nahradili termíny používané v predchádzajúcom vývojovom období teóriu marketingu, promotion. Obsah marketingovej komunikácie možno vyjadriť aj prostredníctvom komponentov jednotlivých nástrojov marketingového komunikačného mixu.
 
|Context=Termíny marketingová komunikácia, marketingový komunikačný mix nahradili termíny používané v predchádzajúcom vývojovom období teóriu marketingu, promotion. Obsah marketingovej komunikácie možno vyjadriť aj prostredníctvom komponentov jednotlivých nástrojov marketingového komunikačného mixu.
|Context source=Viestová, K. - Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Context source=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:13, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: zložka marketingového mixu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Kontext: Termíny marketingová komunikácia, marketingový komunikačný mix nahradili termíny používané v predchádzajúcom vývojovom období teóriu marketingu, promotion. Obsah marketingovej komunikácie možno vyjadriť aj prostredníctvom komponentov jednotlivých nástrojov marketingového komunikačného mixu.
Zdroj kontextu: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
Príbuzné termíny: marketingový mix, marketingový nástroj, reklama, afektívna stratégia reklamného posolstva
Cudzojazyčný ekvivalent: en: promotion