Termín:mainstreaming: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=mainstreaming
 
|Name=mainstreaming
 
|Definition=proces kultúrnej homogenizácie obyvateľstva spôsobený kultivačnými efektmi médií
 
|Definition=proces kultúrnej homogenizácie obyvateľstva spôsobený kultivačnými efektmi médií
|Localized definitions=
 
 
|Field=masové komunikácie, kultúra
 
|Field=masové komunikácie, kultúra
|Localized fields=
 
 
|Related terms=mainstream, reprezentácia reality, reklama, propaganda
 
|Related terms=mainstream, reprezentácia reality, reklama, propaganda
|Synonyms=
+
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž, Bratislava: Literárne informačné centrum. 2011
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=mainstreaming}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=mainstreaming
 +
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 22:58, 13. február 2019

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: masové komunikácie, kultúra
Definícia: proces kultúrnej homogenizácie obyvateľstva spôsobený kultivačnými efektmi médií
Zdroj: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.

Príbuzné termíny: mainstream, reprezentácia reality, reklama, propaganda
Cudzojazyčný ekvivalent: en: mainstreaming