Termín:lokálna značka: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=značka produktu predávaného lokálne, zvyčajne v oblasti, v ktorej je vyrábaný
 
|Definition=značka produktu predávaného lokálne, zvyčajne v oblasti, v ktorej je vyrábaný
 
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 
|Field=ekonómia, obchod, marketing
 +
|Related terms=svetová značka
 
|Bibliography=PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary o f Business English. Beirut: Longman York Press 1991.
 
|Bibliography=PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary o f Business English. Beirut: Longman York Press 1991.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 18:01, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, obchod, marketing
Definícia: značka produktu predávaného lokálne, zvyčajne v oblasti, v ktorej je vyrábaný
Zdroj: PODĽA Adam, J. H.: Longman Dictionary o f Business English. Beirut: Longman York Press 1991.

Príbuzné termíny: svetová značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: local brand