Termín:konkurent značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=konkurent značky
 
|Name=konkurent značky
 
|Definition=spoločnosť, resp. jej produkt, ktorý súťaží s ostatnými, aby uspokojil dopyt spotrebiteľov po určitom špecifickom produkte
 
|Definition=spoločnosť, resp. jej produkt, ktorý súťaží s ostatnými, aby uspokojil dopyt spotrebiteľov po určitom špecifickom produkte
|Field=obchod
+
|Field=marketing,  obchod
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Bibliography=PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 23:07, 25. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing, obchod
Definícia: spoločnosť, resp. jej produkt, ktorý súťaží s ostatnými, aby uspokojil dopyt spotrebiteľov po určitom špecifickom produkte
Zdroj: PODĽA: Rosenberg, J. M.: Dictionary of Marketing and Advertising. New York: Willey and Sons 1995.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand competitor