Termín:koncepcie manažmentu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=koncepcie manažmentu
 
|Name=koncepcie manažmentu
 
|Definition=súborný termín pre päť základných koncepcií managementu: výrobná, výrobková, predajná, marketingová a sociálne marketingová
 
|Definition=súborný termín pre päť základných koncepcií managementu: výrobná, výrobková, predajná, marketingová a sociálne marketingová
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=manažment
 
|Related terms=manažment
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph: Marketing management. Praha. 2007.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Užitočnosť prvých troch koncepcií je v súčasnej dobe značne obmedzená. V odbornej marketingovej teórii sa termíny koncepcia manažmentu, koncepcia marketingu a koncepcia marketingového manažmentu zamieňajú a používajú sa ako synonymá.
 
|Comment=Užitočnosť prvých troch koncepcií je v súčasnej dobe značne obmedzená. V odbornej marketingovej teórii sa termíny koncepcia manažmentu, koncepcia marketingu a koncepcia marketingového manažmentu zamieňajú a používajú sa ako synonymá.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:15, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súborný termín pre päť základných koncepcií managementu: výrobná, výrobková, predajná, marketingová a sociálne marketingová
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: manažment
Poznámka: Užitočnosť prvých troch koncepcií je v súčasnej dobe značne obmedzená. V odbornej marketingovej teórii sa termíny koncepcia manažmentu, koncepcia marketingu a koncepcia marketingového manažmentu zamieňajú a používajú sa ako synonymá.