Termín:interný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=interný marketing
 
|Name=interný marketing
 
|Definition=jedna zo štyroch zložiek tvoriacich holistický marketing, ktorej úlohou je prijímať, zaúčať a motivovať schopných zamestnancov, ktorí chcú dobre slúžiť zákazníkom
 
|Definition=jedna zo štyroch zložiek tvoriacich holistický marketing, ktorej úlohou je prijímať, zaúčať a motivovať schopných zamestnancov, ktorí chcú dobre slúžiť zákazníkom
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=externý marketing, holistický marketing, zákazník
 
|Related terms=externý marketing, holistický marketing, zákazník
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|Bibliography=Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=internal marketing}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=internal marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=V spoločnosti je na úrovni vedenia, oddelenia marketingu a iných oddelení.
 
|Comment=V spoločnosti je na úrovni vedenia, oddelenia marketingu a iných oddelení.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:20, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jedna zo štyroch zložiek tvoriacich holistický marketing, ktorej úlohou je prijímať, zaúčať a motivovať schopných zamestnancov, ktorí chcú dobre slúžiť zákazníkom
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: externý marketing, holistický marketing, zákazník
Cudzojazyčný ekvivalent: en: internal marketing
Poznámka: V spoločnosti je na úrovni vedenia, oddelenia marketingu a iných oddelení.