Termín:integrujúci marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=integrovaný marketing, riadenie vzťahov so zákazníkmi
 
|Related terms=integrovaný marketing, riadenie vzťahov so zákazníkmi
|Bibliography=Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:19, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: zaoberá sa mixovaním a zlaďovaním marketingových aktivít tak, aby sa maximalizovali ich individuálne a kolektívne účinky
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: integrovaný marketing, riadenie vzťahov so zákazníkmi