Termín:hodnota značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 13: Riadok 13:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Meradlom hodnoty je ochota zákazníkov platiť za produkt danej značky viac peňazí, ako by zaplatili za produkty konkurenčných značiek.
 
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]
 +
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 17:10, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pridaná hodnota, ktorú predstavuje značka výrobku k hodnote produktu
Zdroj: PODĽA Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.

Príbuzné termíny: značka, hodnota¹, hodnotový reťazec, produkt
Cudzojazyčný ekvivalent: de: der Brandwert, en: brand equity