Termín:firemná komunikácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=firemná komunikácia |Definition=náuka o princípoch, formách, metódach a technológiách efektívnej komunikácie vlastníkov a ich predstaviteľov, ma…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=firemná komunikácia
 
|Name=firemná komunikácia
 
|Definition=náuka o princípoch, formách, metódach a technológiách efektívnej komunikácie vlastníkov a ich predstaviteľov, manažérov a zamestnancov vo firme a tiež ich komunikácie za hranice, navonok firmy
 
|Definition=náuka o princípoch, formách, metódach a technológiách efektívnej komunikácie vlastníkov a ich predstaviteľov, manažérov a zamestnancov vo firme a tiež ich komunikácie za hranice, navonok firmy
|Field=obchod
+
|Field=obchod, komunikácia
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
Riadok 10: Riadok 10:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Firemná komunikácia je komunikačná stratégia, ktorá chce prostredníctvom do vnútra a navonok orientovaných komunikačných aktivít vytvoriť jasný a jednotný obraz o firme u verejnosti i u zamestnancov.
 
|Context=Firemná komunikácia je komunikačná stratégia, ktorá chce prostredníctvom do vnútra a navonok orientovaných komunikačných aktivít vytvoriť jasný a jednotný obraz o firme u verejnosti i u zamestnancov.
|Context source=Gabler, 1993
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 18:11, 21. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, komunikácia
Definícia: náuka o princípoch, formách, metódach a technológiách efektívnej komunikácie vlastníkov a ich predstaviteľov, manažérov a zamestnancov vo firme a tiež ich komunikácie za hranice, navonok firmy
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Kontext: Firemná komunikácia je komunikačná stratégia, ktorá chce prostredníctvom do vnútra a navonok orientovaných komunikačných aktivít vytvoriť jasný a jednotný obraz o firme u verejnosti i u zamestnancov.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
Cudzojazyčný ekvivalent: en: corporate communication