Termín:extenzia značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=extenzia značky
 
|Name=extenzia značky
 
|Definition=použitie zavedenej značky na označenie produktov alebo služieb, ktoré s pôvodnou značkou nesúvisia
 
|Definition=použitie zavedenej značky na označenie produktov alebo služieb, ktoré s pôvodnou značkou nesúvisia
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=produkt, služba
|Related terms=značka, produkt, služba
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|Synonyms=
+
|Translations={{Translation
|Bibliography=PODĽA Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
+
|Language=en
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=brand extension}}
+
|Localized form=brand extension
 +
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:33, 19. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: použitie zavedenej značky na označenie produktov alebo služieb, ktoré s pôvodnou značkou nesúvisia
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Príbuzné termíny: produkt, služba
Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand extension