Termín:erg: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=konzumentský motív správania v prostredí a [[Term:komunikácia|komunikácii]] podľa R. B. Cattella
 
|Definition=konzumentský motív správania v prostredí a [[Term:komunikácia|komunikácii]] podľa R. B. Cattella
 
|Field=kultúra
 
|Field=kultúra
|Related terms=artikulácia sveta konzumom, happening
+
|Related terms=artikulácia sveta konzumom, happening, konzumné stereotypy
 
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
 
|Bibliography=Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 08:31, 2. apríl 2020

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: kultúra
Definícia: konzumentský motív správania v prostredí a komunikácii podľa R. B. Cattella
Zdroj: Valček, P.: Slovník teórie médií A – Ž. Bratislava: Literárne informačné centrum 2011.

Príbuzné termíny: artikulácia sveta konzumom, happening, konzumné stereotypy