Termín:emocionálna reklama: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=emocionálna reklama
 
|Name=emocionálna reklama
 
|Definition=reklama usilujúca sa vyvolať silné emócie, ktoré nakoniec vedú k schopnosti vyvolať produkt z pamäte a rozhodnúť sa pre neho
 
|Definition=reklama usilujúca sa vyvolať silné emócie, ktoré nakoniec vedú k schopnosti vyvolať produkt z pamäte a rozhodnúť sa pre neho
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=reklama, produkt
 
|Related terms=reklama, produkt
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|Bibliography=PODĽA Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:29, 19. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: reklama usilujúca sa vyvolať silné emócie, ktoré nakoniec vedú k schopnosti vyvolať produkt z pamäte a rozhodnúť sa pre neho
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Príbuzné termíny: reklama, produkt