Termín:efekty rozpadu: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=pokles efektivity reklamy, ku ktorému dochádza, keď firma reklamu zastaví a spotrebitelia začnú jej posolstvo zabúdať
 
|Definition=pokles efektivity reklamy, ku ktorému dochádza, keď firma reklamu zastaví a spotrebitelia začnú jej posolstvo zabúdať
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=reklama, výkon, spotrebiteľ
+
|Related terms=reklama, výkon
 
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
 
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:20, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pokles efektivity reklamy, ku ktorému dochádza, keď firma reklamu zastaví a spotrebitelia začnú jej posolstvo zabúdať
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Príbuzné termíny: reklama, výkon