Termín:dumping: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=dumping
 
|Name=dumping
 
|Definition=jav, pri ktorom spoločnosť buď účtuje menej než sú náklady, alebo menej než účtuje na svojom domácom trhu, aby mohla vstúpiť na zahraničný trh alebo ho získať
 
|Definition=jav, pri ktorom spoločnosť buď účtuje menej než sú náklady, alebo menej než účtuje na svojom domácom trhu, aby mohla vstúpiť na zahraničný trh alebo ho získať
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=cena
 
|Related terms=cena
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=dumping}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=dumping
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:21, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jav, pri ktorom spoločnosť buď účtuje menej než sú náklady, alebo menej než účtuje na svojom domácom trhu, aby mohla vstúpiť na zahraničný trh alebo ho získať
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: cena
Cudzojazyčný ekvivalent: en: dumping