Termín:customizácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=marketing na úrovni individuálnych zákazníkov, zákazník, spotrebiteľ
+
|Related terms=marketing na úrovni individuálnych zákazníkov, zákazník, spotrebiteľ, riadenie vzťahov so zákazníkmi
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.

Verzia zo dňa a času 12:00, 15. marec 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: proces, pri ktorom podnik prevezme iniciatívu a upravuje trhovú ponuku podľa osobného želania jednotlivých zákazníkov
Zdroj: PODĽA Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.

Príbuzné termíny: marketing na úrovni individuálnych zákazníkov, zákazník, spotrebiteľ, riadenie vzťahov so zákazníkmi
Poznámka: Podnik sa v rámci customizácie stáva partnerom svojich zákazníkov a tí sa stávajú aktívnymi spotrebiteľmi.