Termín:cieľové skupiny: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=cieľové skupiny
 
|Name=cieľové skupiny
 
|Definition=skupiny spotrebiteľov, nositeľov rozhodnutí alebo spoločností, ku ktorým smeruje marketingová a informačná politika
 
|Definition=skupiny spotrebiteľov, nositeľov rozhodnutí alebo spoločností, ku ktorým smeruje marketingová a informačná politika
|Field=ekonómia
+
|Field=obchod, marketing
 
|Synonyms=cieľové segmenty
 
|Synonyms=cieľové segmenty
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
|Language=en-US
+
|Language=en
 
|Localized form=target customers groups
 
|Localized form=target customers groups
 
}}
 
}}

Aktuálna revízia z 10:55, 12. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: skupiny spotrebiteľov, nositeľov rozhodnutí alebo spoločností, ku ktorým smeruje marketingová a informačná politika
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Synonymum: cieľové segmenty
Cudzojazyčný ekvivalent: en: target customers groups