Termín:cieľová skupina: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Bolo podaných mnoho celosvetových patentov na regeneračné prípravky, do kampaní investovali milióny. Potenciál trhu je skutočne široký a z roka na rok rastie tak, že z dnešných 13 percent obyvateľstva narastie cieľová skupina do roku 2025 na 25 percent, čo bude znamenať asi 130 miliónov Európanov nad 65 rokov.
 
|Context=Bolo podaných mnoho celosvetových patentov na regeneračné prípravky, do kampaní investovali milióny. Potenciál trhu je skutočne široký a z roka na rok rastie tak, že z dnešných 13 percent obyvateľstva narastie cieľová skupina do roku 2025 na 25 percent, čo bude znamenať asi 130 miliónov Európanov nad 65 rokov.
|Context source=Denník. Bratislava: Petit Press máj 2009.
+
|Context source=Denník. Bratislava: Petit Press, máj 2009.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 20:39, 5. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: časť populácie, o ktorej sa predpokladá, že bude adresátom alebo spotrebiteľom mediovaných správ, ponúkaných produktov alebo služieb
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Kontext: Bolo podaných mnoho celosvetových patentov na regeneračné prípravky, do kampaní investovali milióny. Potenciál trhu je skutočne široký a z roka na rok rastie tak, že z dnešných 13 percent obyvateľstva narastie cieľová skupina do roku 2025 na 25 percent, čo bude znamenať asi 130 miliónov Európanov nad 65 rokov.
Zdroj kontextu: Denník. Bratislava: Petit Press, máj 2009.
Príbuzné termíny: publikum, účinky médií