Termín:channel theory: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=channel theory
 
|Name=channel theory
|Definition=filozofia sprostredkovateľa - ústredná filozofia marketingovej teórie päťdesiatych rokov 20. storočia, t. j. rozvoj distribúcie a budovanie distribučných kanálov
+
|Definition=filozofia sprostredkovateľa ústredná filozofia marketingovej teórie päťdesiatych rokov 20. storočia, t. j. rozvoj distribúcie a budovanie distribučných kanálov
 
|Localized definitions=
 
|Localized definitions=
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=marketingová koncepcia, sprostredkovateľ, distribúcia, marketingové kanály
+
|Related terms=marketingová koncepcia, distribúcia, marketingové kanály
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
|Bibliography=PODĽA Storbacka, K., Lehtinen, J. R.: Řízení vztahů se zákazníky, 2002.
+
|Bibliography=PODĽA: Storbacka, K. Lehtinen, J. R.: Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada 2002.
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=channel theory}}
 
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=channel theory}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=1
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 15:00, 23. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: filozofia sprostredkovateľa – ústredná filozofia marketingovej teórie päťdesiatych rokov 20. storočia, t. j. rozvoj distribúcie a budovanie distribučných kanálov
Zdroj: PODĽA: Storbacka, K. – Lehtinen, J. R.: Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada 2002.

Príbuzné termíny: marketingová koncepcia, distribúcia, marketingové kanály
Cudzojazyčný ekvivalent: en: channel theory