Termín:bundling: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(3 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=bundling
 
|Name=bundling
 
|Definition=metóda, v rámci ktorej predajcovia spájajú výrobky a výbavu do balíčkov
 
|Definition=metóda, v rámci ktorej predajcovia spájajú výrobky a výbavu do balíčkov
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=produkt
|Related terms=produkt, výrobok
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|Synonyms=
+
|Translations={{Translation
|Bibliography=Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
+
|Language=en
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=bundling}}
+
|Localized form=bundling
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Čistý bundling znamená, že firma ponúka svoje výrobky len ako súčasť balíčkov. Ide o formu podmieneného predaja (tied-in sales). V prípade zmiešaného bundlingu ponúka výrobca tovar jednak samostatne, ale i v rámci balíčku. Cena balíčku je obyčajne nižšia ako súčet cien jednotlivých častí.
 
|Comment=Čistý bundling znamená, že firma ponúka svoje výrobky len ako súčasť balíčkov. Ide o formu podmieneného predaja (tied-in sales). V prípade zmiešaného bundlingu ponúka výrobca tovar jednak samostatne, ale i v rámci balíčku. Cena balíčku je obyčajne nižšia ako súčet cien jednotlivých častí.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:23, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda, v rámci ktorej predajcovia spájajú výrobky a výbavu do balíčkov
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: produkt
Cudzojazyčný ekvivalent: en: bundling
Poznámka: Čistý bundling znamená, že firma ponúka svoje výrobky len ako súčasť balíčkov. Ide o formu podmieneného predaja (tied-in sales). V prípade zmiešaného bundlingu ponúka výrobca tovar jednak samostatne, ale i v rámci balíčku. Cena balíčku je obyčajne nižšia ako súčet cien jednotlivých častí.