Termín:atmosféra: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=atmosféra
 
|Name=atmosféra
 
|Definition=umelo vytvorené prostredie, ktoré vytvára či posilňuje u kupujúceho chuť si produkt kúpiť
 
|Definition=umelo vytvorené prostredie, ktoré vytvára či posilňuje u kupujúceho chuť si produkt kúpiť
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=produkt, event marketing
 
|Related terms=produkt, event marketing
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:26, 19. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: umelo vytvorené prostredie, ktoré vytvára či posilňuje u kupujúceho chuť si produkt kúpiť
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: produkt, event marketing