Termín:atmosféra: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
 
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Comment=Pre JL: naozaj neologizmus?
 
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:26, 19. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: umelo vytvorené prostredie, ktoré vytvára či posilňuje u kupujúceho chuť si produkt kúpiť
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: produkt, event marketing