Termín:art direktor: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 10: Riadok 10:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=Obrazová redakcia je v našej zemepisnej šírke neznámym pojmom. V každom obrazovom [[časopis|časopise]], v každom magazíne by to mala byť prvoradá záležitosť. To je to sito, ktorým prejdú [[fotografia|fotografie]], kým ich dostane do rúk art direktor a grafik.
+
|Context=Obrazová redakcia je v našej zemepisnej šírke neznámym pojmom. V každom obrazovom [[Term:časopis|časopise]], v každom magazíne by to mala byť prvoradá záležitosť. To je to sito, ktorým prejdú [[Term:fotografia|fotografie]], kým ich dostane do rúk art direktor a grafik.
 
|Context source=Literárny týždenník. Bratislava: Vydavateľstvo Spolku Slovenských spisovateľov, 8/1998.
 
|Context source=Literárny týždenník. Bratislava: Vydavateľstvo Spolku Slovenských spisovateľov, 8/1998.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 14:55, 7. júl 2020

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: reklama, povolanie v komunikáciách
Definícia: osoba v reklamnej agentúre zodpovedná za výtvarné a grafické riešenie objednávky
Zdroj: Rusnák, J. a kol.: Texty elektronických médií. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity 2010.

Kontext: Obrazová redakcia je v našej zemepisnej šírke neznámym pojmom. V každom obrazovom časopise, v každom magazíne by to mala byť prvoradá záležitosť. To je to sito, ktorým prejdú fotografie, kým ich dostane do rúk art direktor a grafik.
Zdroj kontextu: Literárny týždenník. Bratislava: Vydavateľstvo Spolku Slovenských spisovateľov, 8/1998.
Príbuzné termíny: reklama, reklamná agentúra
Cudzojazyčný ekvivalent: en: art director