Termín:alternatívny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=alternatívny marketing
 
|Name=alternatívny marketing
 
|Definition=metóda gerilového marketingu
 
|Definition=metóda gerilového marketingu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=gerilový marketing, alternatívne médiá
 
|Related terms=gerilový marketing, alternatívne médiá
|Synonyms=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Akákoľvek gerilová kampaň môže byť pre svoju originalitu, jedinečnosť a nepredvídateľnosť chápaná ako alternatívny marketing.
 
|Context=Akákoľvek gerilová kampaň môže byť pre svoju originalitu, jedinečnosť a nepredvídateľnosť chápaná ako alternatívny marketing.
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov, 2014.
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:38, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda gerilového marketingu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.

Kontext: Akákoľvek gerilová kampaň môže byť pre svoju originalitu, jedinečnosť a nepredvídateľnosť chápaná ako alternatívny marketing.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
Príbuzné termíny: gerilový marketing, alternatívne médiá