Termín:3D objekty: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Comment=Systém 3D vytvára na predajnej ploche priestorovú dominanciu, naviguje k produktu, ovplyvňuje rozhodovanie pri nákupe priamo na mieste predaja. Výhodou tejto formy komunikácie je okrem nižších výrobných nákladov aj jednoduchá a rýchla inštalácia, bezproblémová výmena grafických motívov, ako aj možnosť prestavby.
 
|Comment=Systém 3D vytvára na predajnej ploche priestorovú dominanciu, naviguje k produktu, ovplyvňuje rozhodovanie pri nákupe priamo na mieste predaja. Výhodou tejto formy komunikácie je okrem nižších výrobných nákladov aj jednoduchá a rýchla inštalácia, bezproblémová výmena grafických motívov, ako aj možnosť prestavby.
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 10:16, 3. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nadrozmerné trojdimenzionálne objekty, ktoré stvárňujú produkt hmotne a spravidla práve tie vyvolávajú v zákazníkovi spotrebiteľskú chuť
Zdroj: Trend Top príloha, jún 2003.

Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, 3D reklama, zákazník, bod predaja
Poznámka: Systém 3D vytvára na predajnej ploche priestorovú dominanciu, naviguje k produktu, ovplyvňuje rozhodovanie pri nákupe priamo na mieste predaja. Výhodou tejto formy komunikácie je okrem nižších výrobných nákladov aj jednoduchá a rýchla inštalácia, bezproblémová výmena grafických motívov, ako aj možnosť prestavby.