Termín:ľudia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=marketingový nástroj, ktorý odráža nevyhnutnosť chápania spotrebiteľa ako človeka, nielen ako zákazníka.
 
|Definition=marketingový nástroj, ktorý odráža nevyhnutnosť chápania spotrebiteľa ako človeka, nielen ako zákazníka.
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=interný marketing, marketingový nástroj
+
|Related terms=interný marketing, marketingový nástroj, business-to-employee
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 11:55, 12. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingový nástroj, ktorý odráža nevyhnutnosť chápania spotrebiteľa ako človeka, nielen ako zákazníka.
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Kontext: Tento nástroj je v podniku reprezentovaný interným marketingom.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
Príbuzné termíny: interný marketing, marketingový nástroj, business-to-employee
Cudzojazyčný ekvivalent: en: people