integrovaný marketing

Z STD
Verzia z 16:20, 23. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: označenie faktu, že akýkoľvek návrh a realizácia akejkoľvek marketingovej aktivity musí brať do úvahy aj iné aktivity
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: holistický marketing, integrujúci marketing
Poznámka: Firmy musia integrovať svoje systémy s manažmentom dopytu, manažmentom prostriedkov a s manažmentom sietí. Integrovaný marketing je jednou zo štyroch zložiek tvoriacich holistický marketing. Integrovaný marketing kladie doraz najmä na integráciu komunikácie, distribúcie (kanály) výrobkov a služieb.