kolektívne nakupovanie

Z STD
Verzia z 16:39, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Anonymous (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: spôsob nakupovania konečnými individuálnymi zákazníkmi, keď základom je, že zľavový kupón na nákup tovaru až do výšky 50% z ceny možno získať iba tak, že na ponuku musí zareagovať určitý počet záujemcov; pokiaľ sa počet nenaplní, ponuka sa po vypršaní limitu uzatvorí a transakcia sa neuskutoční, v opačnom prípade všetci prihlásení záujemcovia dostanú e-mailom kupón, na ktorý si môžu tovar či službu kúpiť
Zdroj: Jeden za všetkých, všetci za zľavu. Obchod, marec 2011.

Príbuzné termíny: zákazník, komunikácia, distribúcia, kupóning
Poznámka: Kolektívne nakupovanie patrí k technike kupóningu. Technika kolektívneho nakupovania sa realizovala v USA v roku 2005, kde zaznamenala veľký úspech.