scent marketing

Z STD
Verzia z 15:03, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Anonymous (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: patrí k metódam, ktoré v marketingovej komunikácii využívajú ľudské zmysly, aj emócie, v tomto prípade čuch
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Príbuzné termíny: zážitkový marketing, zmyslový marketing, event marketing, marketingová komunikácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: scent marketing
Poznámka: Médiami sú arómy, ktoré pomáhajú vytvárať atmosféru (napr. v predajni), v ktorej sa zákazník cíti komfortne a v dôsledku čoho môže predlžiť svoj pobyt v záujmovom bode predaja, realizovať nákup.