Termín:imidž polície: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=imidž polície
 
|Name=imidž polície
 
|Definition=všeobecne zdieľaná a pomerne presne ohraničená predstava verejnosti o polícii
 
|Definition=všeobecne zdieľaná a pomerne presne ohraničená predstava verejnosti o polícii
|Localized definitions=
 
 
|Field=polícia
 
|Field=polícia
|Localized fields=
 
 
|Related terms=polícia
 
|Related terms=polícia
|Synonyms=
+
|Bibliography=Ďurčo, P. a kol.: Bezpečnostnoprávna terminológia. Bratislava: Akadémia PZ v Bratislave 2007.
|Bibliography=Ďurčo, P. a kol.: Bezpečnostnoprávna terminológia. 2007
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Imidž polície je determinovaný: históriou a tradíciou, kultúrou organizácie (komunikácia s občanmi, pracovná disciplína, profesionálna česť a morálka, etický kódex polície, hodnoty a ciele atď.), profesionalitou, odbornosťou, všeobecne zdieľanými symbolmi (odznak, uniforma), víziou (trend do budúcnosti – polícia ako služba verejnosti). Rozhodujúcim faktorom pri formovaní imidžu sú predovšetkým členovia organizácie, (ich identifikácia s hodnotami a cieľmi organizácie, solidarita a súdržnosť, vystupovanie na verejnosti) a systematická a premyslená reklama a propagácia činnosti polície (či už každodenným kontaktom s verejnosťou alebo cez masmédiá).
 
|Comment=Imidž polície je determinovaný: históriou a tradíciou, kultúrou organizácie (komunikácia s občanmi, pracovná disciplína, profesionálna česť a morálka, etický kódex polície, hodnoty a ciele atď.), profesionalitou, odbornosťou, všeobecne zdieľanými symbolmi (odznak, uniforma), víziou (trend do budúcnosti – polícia ako služba verejnosti). Rozhodujúcim faktorom pri formovaní imidžu sú predovšetkým členovia organizácie, (ich identifikácia s hodnotami a cieľmi organizácie, solidarita a súdržnosť, vystupovanie na verejnosti) a systematická a premyslená reklama a propagácia činnosti polície (či už každodenným kontaktom s verejnosťou alebo cez masmédiá).
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Bezpečnostnoprávna oblasť]]
 
[[Category:Bezpečnostnoprávna oblasť]]

Aktuálna revízia z 15:16, 3. júl 2023

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: polícia
Definícia: všeobecne zdieľaná a pomerne presne ohraničená predstava verejnosti o polícii
Zdroj: Ďurčo, P. a kol.: Bezpečnostnoprávna terminológia. Bratislava: Akadémia PZ v Bratislave 2007.

Príbuzné termíny: polícia
Poznámka: Imidž polície je determinovaný: históriou a tradíciou, kultúrou organizácie (komunikácia s občanmi, pracovná disciplína, profesionálna česť a morálka, etický kódex polície, hodnoty a ciele atď.), profesionalitou, odbornosťou, všeobecne zdieľanými symbolmi (odznak, uniforma), víziou (trend do budúcnosti – polícia ako služba verejnosti). Rozhodujúcim faktorom pri formovaní imidžu sú predovšetkým členovia organizácie, (ich identifikácia s hodnotami a cieľmi organizácie, solidarita a súdržnosť, vystupovanie na verejnosti) a systematická a premyslená reklama a propagácia činnosti polície (či už každodenným kontaktom s verejnosťou alebo cez masmédiá).