Termín:marketér: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 6: Riadok 6:
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
 
|Acceptability=Nesprávny
 
|Acceptability=Nesprávny
|Context=Z hľadiska uspokojovania potrieb zákazníkov možno rozlišovať reaktívneho marketéra – ktorý zistí konštatovanú potrebu a splní ju, anticipatívneho marketéra – ktorý pozerá dopredu a premýšľa aké potreby by mohli mať zákazníci v blízkej budúcnosti, kreatívneho marketéra – hľadá a nachádza riešenia, ktoré zákazníci nepožadovali ale ktoré nadšene prijímajú.
 
|Context source=Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada Publishing 2007.
 
 
|Comment=Nesprávne používaný český preklad – v slovenských slovníkoch sa nenachádza.
 
|Comment=Nesprávne používaný český preklad – v slovenských slovníkoch sa nenachádza.
 +
 +
Z hľadiska uspokojovania potrieb zákazníkov možno rozlišovať reaktívneho marketéra – ktorý zistí konštatovanú potrebu a splní ju, anticipatívneho marketéra – ktorý pozerá dopredu a premýšľa aké potreby by mohli mať zákazníci v blízkej budúcnosti, kreatívneho marketéra – hľadá a nachádza riešenia, ktoré zákazníci nepožadovali ale ktoré nadšene prijímajú.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:20, 23. apríl 2021

Nesprávny termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: označenie pracovníka, ktorý sa stará o obchodný rast svojej zamestnávateľskej firmy, alebo pre pracovníka zaoberajúceho sa marketingom
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.

Príbuzné termíny: 5M
Poznámka: Nesprávne používaný český preklad – v slovenských slovníkoch sa nenachádza.

Z hľadiska uspokojovania potrieb zákazníkov možno rozlišovať reaktívneho marketéra – ktorý zistí konštatovanú potrebu a splní ju, anticipatívneho marketéra – ktorý pozerá dopredu a premýšľa aké potreby by mohli mať zákazníci v blízkej budúcnosti, kreatívneho marketéra – hľadá a nachádza riešenia, ktoré zákazníci nepožadovali ale ktoré nadšene prijímajú.