Termín:marketingová komunikácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=zložka marketingového mixu
 
|Definition=zložka marketingového mixu
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=marketingový mix, marketingový nástroj, reklama, podpora predaja, public relations, osobný predaj, priamy marketing, event marketing, baner, 3D objekty, 3D reklama, 5M, 5M mediálneho mixu, ADAM, AIDA, advergaming, advertorial, afektívna stratégia reklamného posolstva, alternatívne médiá, ambient advertising, ambush marketing, analýza osobných hnacích síl, bait-and-switch reklama, bilbordový smog, bluetooth marketing, brief, buzz marketing, consumer promotion
+
|Related terms=marketingový mix, marketingový nástroj, reklama, afektívna stratégia reklamného posolstva
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Verzia zo dňa a času 15:13, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: zložka marketingového mixu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Kontext: Termíny marketingová komunikácia, marketingový komunikačný mix nahradili termíny používané v predchádzajúcom vývojovom období teóriu marketingu, promotion. Obsah marketingovej komunikácie možno vyjadriť aj prostredníctvom komponentov jednotlivých nástrojov marketingového komunikačného mixu.
Zdroj kontextu: Viestová, K. - Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
Príbuzné termíny: marketingový mix, marketingový nástroj, reklama, afektívna stratégia reklamného posolstva
Cudzojazyčný ekvivalent: en: promotion