Termín:C2C: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=distribúcia, spotrebiteľ, marketing v internetovom veku, consumer-to-business
+
|Related terms=distribúcia, marketing v internetovom veku, consumer-to-business
 
|Synonyms=consumer-to-consumer
 
|Synonyms=consumer-to-consumer
 
|Bibliography=Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
 
|Bibliography=Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
|Suggest box=no
+
|Suggest box=1
 
}}
 
}}
  

Verzia zo dňa a času 13:59, 23. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Synonymum: consumer-to-consumer
Príbuzné termíny: distribúcia, marketing v internetovom veku, consumer-to-business