Termín:point of sale: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=predajňa, marketingové kanály, distribúcia, podpora predaja, point of purchase, spotrebiteľ, zákazník, 3D objekty
+
|Related terms=predajňa, marketingové kanály, distribúcia, podpora predaja, point of purchase, zákazník, 3D objekty
 
|Synonyms=bod predaja
 
|Synonyms=bod predaja
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
Riadok 10: Riadok 10:
 
|Localized form=point of sale
 
|Localized form=point of sale
 
}}
 
}}
 +
|Acceptability=Profesionalizmus
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:09, 21. apríl 2021

Profesionalizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: bod predaja
Príbuzné termíny: predajňa, marketingové kanály, distribúcia, podpora predaja, point of purchase, zákazník, 3D objekty
Cudzojazyčný ekvivalent: en: point of sale