Termín:kupóny s okamžitým preplatením: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=kupóny s okamžitým preplatením
 
|Name=kupóny s okamžitým preplatením
 
|Definition=kupóny, ktoré môže spotrebiteľ využiť hneď pri nákupe
 
|Definition=kupóny, ktoré môže spotrebiteľ využiť hneď pri nákupe
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=kupóning
|Related terms=spotrebiteľ, kupóning
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|Synonyms=
 
|Bibliography=Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 15:36, 19. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: kupóny, ktoré môže spotrebiteľ využiť hneď pri nákupe
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Príbuzné termíny: kupóning