Termín:sponzorovanie: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=sponzorovanie
 
|Name=sponzorovanie
 
|Definition=nástroj komunikačného mixu, komunikačná  technika, ktorá umožňuje kúpiť či finančne podporiť určitú udalosť, program publikáciu či rôzne diela tak, že organizácia získala príležitosť prezentovať svoju obchodnú značku, názor či reklamnú informáciu
 
|Definition=nástroj komunikačného mixu, komunikačná  technika, ktorá umožňuje kúpiť či finančne podporiť určitú udalosť, program publikáciu či rôzne diela tak, že organizácia získala príležitosť prezentovať svoju obchodnú značku, názor či reklamnú informáciu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketingová komunikácia, marketingový nástroj, komunikačný mix, reklama, sponzorstvo, ambush marketing
|Related terms=marketingová komunikácia, marketingový nástroj, komunikačný mix, značka, reklama, sponzorstvo, ambush marketing
 
 
|Synonyms=sponzoring
 
|Synonyms=sponzoring
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Sponzor dáva k dispozícii finančnú čiastku alebo vecné prostriedky a za to dostáva protislužbu, ktorá mu pomáha k dosiahnutiu marketingových cieľov. Sponzoring sa väčšinou sústreďuje na športovú, kultúrnu a sociálnu oblasť.
 
|Context=Sponzor dáva k dispozícii finančnú čiastku alebo vecné prostriedky a za to dostáva protislužbu, ktorá mu pomáha k dosiahnutiu marketingových cieľov. Sponzoring sa väčšinou sústreďuje na športovú, kultúrnu a sociálnu oblasť.
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:08, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nástroj komunikačného mixu, komunikačná technika, ktorá umožňuje kúpiť či finančne podporiť určitú udalosť, program publikáciu či rôzne diela tak, že organizácia získala príležitosť prezentovať svoju obchodnú značku, názor či reklamnú informáciu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.

Kontext: Sponzor dáva k dispozícii finančnú čiastku alebo vecné prostriedky a za to dostáva protislužbu, ktorá mu pomáha k dosiahnutiu marketingových cieľov. Sponzoring sa väčšinou sústreďuje na športovú, kultúrnu a sociálnu oblasť.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
Synonymum: sponzoring
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, marketingový nástroj, komunikačný mix, reklama, sponzorstvo, ambush marketing