Termín:marketingová stratégia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marketingová stratégia
 
|Name=marketingová stratégia
 
|Definition=výber spôsobu konania vybraný z niekoľkých možností, ktorý zahrňuje špecifické skupiny zákazníkov, metódy komunikácie, distribučné kanály a cenové štruktúry
 
|Definition=výber spôsobu konania vybraný z niekoľkých možností, ktorý zahrňuje špecifické skupiny zákazníkov, metódy komunikácie, distribučné kanály a cenové štruktúry
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=zákazník, marketingový mix, trh, marketingová komunikácia, marketingové kanály, alternatívne marketingové stratégie, BCG matica, CRM², cross-sell
 
|Related terms=zákazník, marketingový mix, trh, marketingová komunikácia, marketingové kanály, alternatívne marketingové stratégie, BCG matica, CRM², cross-sell
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing 1995.
|Bibliography=PODĽA Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1995.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Marketingová stratégia predstavuje kombináciu cieľových trhov a marketingového mixu.
 
|Comment=Marketingová stratégia predstavuje kombináciu cieľových trhov a marketingového mixu.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 14:42, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: výber spôsobu konania vybraný z niekoľkých možností, ktorý zahrňuje špecifické skupiny zákazníkov, metódy komunikácie, distribučné kanály a cenové štruktúry
Zdroj: PODĽA: Morrison, A. M.: Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing 1995.

Príbuzné termíny: zákazník, marketingový mix, trh, marketingová komunikácia, marketingové kanály, alternatívne marketingové stratégie, BCG matica, CRM², cross-sell
Poznámka: Marketingová stratégia predstavuje kombináciu cieľových trhov a marketingového mixu.