Termín:zákazník: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=subjekt, ktorý nakupuje výrobok alebo službu od výrobcu, resp. jeho sprostredkovateľa
 
|Definition=subjekt, ktorý nakupuje výrobok alebo službu od výrobcu, resp. jeho sprostredkovateľa
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=služby, spotrebiteľ, 3D objekty, afinitný marketing, akvizícia, bait-and-switch reklama, bluetooth marketing, bod predaja, riadenie vzťahov so zákazníkmi, customer experience management, cross-sell
+
|Related terms=služby, riadenie vzťahov so zákazníkmi, 3D objekty, afinitný marketing, akvizícia
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 11:48, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: subjekt, ktorý nakupuje výrobok alebo službu od výrobcu, resp. jeho sprostredkovateľa
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: služby, riadenie vzťahov so zákazníkmi, 3D objekty, afinitný marketing, akvizícia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customer
Poznámka: Zákazníkom môžu byť inšitucionálni zákazníci (podniky, firmy, organizácie) alebo koneční spotrebitelia (jednotlivci a domácnosti).