Termín:spoločensky zodpovedný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=spoločensky zodpovedný marketing
 
|Name=spoločensky zodpovedný marketing
 
|Definition=jedna zo štyroch zložiek holistického marketingu; je vyjadrením koncepcie spoločensky zodpovedného podnikania, teda podnikania v rámci chápania širších záujmov, nielen podnikových, spoločenských, sociálnych
 
|Definition=jedna zo štyroch zložiek holistického marketingu; je vyjadrením koncepcie spoločensky zodpovedného podnikania, teda podnikania v rámci chápania širších záujmov, nielen podnikových, spoločenských, sociálnych
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=holistický marketing, environmentálny marketing, zdieľaný marketing, sociálny marketing, humánny marketing, spoločensky zodpovedné vodcovstvo
|Related terms=holistický marketing, environmentálny marketing, zdieľaný marketing, sociálny marketing, humánny marketing
 
 
|Synonyms=social responsibility marketing
 
|Synonyms=social responsibility marketing
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=social responsibility marketing}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=social responsibility marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Prvkami spoločensky zodpovedného marketingu sú etika, životné prostredie, právo, spoločenstvo. Výraz spoločensky zodpovedný marketing sa často nahradzuje výrazmi - humanistický marketing, ekologický marketing, zdieľaný marketing (cause-related marketing).
 
|Context=Prvkami spoločensky zodpovedného marketingu sú etika, životné prostredie, právo, spoločenstvo. Výraz spoločensky zodpovedný marketing sa často nahradzuje výrazmi - humanistický marketing, ekologický marketing, zdieľaný marketing (cause-related marketing).
 
|Context source=PODĽA Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
 
|Context source=PODĽA Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 18:53, 6. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jedna zo štyroch zložiek holistického marketingu; je vyjadrením koncepcie spoločensky zodpovedného podnikania, teda podnikania v rámci chápania širších záujmov, nielen podnikových, spoločenských, sociálnych
Zdroj: PODĽA Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.

Kontext: Prvkami spoločensky zodpovedného marketingu sú etika, životné prostredie, právo, spoločenstvo. Výraz spoločensky zodpovedný marketing sa často nahradzuje výrazmi - humanistický marketing, ekologický marketing, zdieľaný marketing (cause-related marketing).
Zdroj kontextu: PODĽA Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
Synonymum: social responsibility marketing
Príbuzné termíny: holistický marketing, environmentálny marketing, zdieľaný marketing, sociálny marketing, humánny marketing, spoločensky zodpovedné vodcovstvo
Cudzojazyčný ekvivalent: en: social responsibility marketing