Termín:virálny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=metóda, technika odovzdávania marketingovej informácie, tzv. vírusovej správy, medzi ľuďmi/zákazníkmi na internete
 
|Definition=metóda, technika odovzdávania marketingovej informácie, tzv. vírusovej správy, medzi ľuďmi/zákazníkmi na internete
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=marketingová komunikácia, kybermarketing, zákazník, marketing v internetovom veku, advergaming
+
|Related terms=marketingová komunikácia, kybermarketing, zákazník, marketing v internetovom veku, advergaming, buzz marketing
 
|Synonyms=vírusový marketing
 
|Synonyms=vírusový marketing
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
 
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Verzia zo dňa a času 09:59, 15. marec 2021

Profesionalizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda, technika odovzdávania marketingovej informácie, tzv. vírusovej správy, medzi ľuďmi/zákazníkmi na internete
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Synonymum: vírusový marketing
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, kybermarketing, zákazník, marketing v internetovom veku, advergaming, buzz marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: viral marketing