Termín:AMA: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=jedna z najväčších spoločností na svete zameraných na oblasť marketingu
 
|Definition=jedna z najväčších spoločností na svete zameraných na oblasť marketingu
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=etický kódex AMA
+
|Related terms=etický kódex AMA, Asociácia výrobcov vlastných značiek
 
|Synonyms=Americká marketingová asociácia
 
|Synonyms=Americká marketingová asociácia
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Aktuálna revízia z 21:29, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: jedna z najväčších spoločností na svete zameraných na oblasť marketingu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: Americká marketingová asociácia
Príbuzné termíny: etický kódex AMA, Asociácia výrobcov vlastných značiek
Cudzojazyčný ekvivalent: en: American Marketing Association
Poznámka: Táto spoločnosť združuje vyše 30 000 členov z marketingovej praxe i z akademickej sféry; cieľom asociácie je poskytovať aktuálne a relevantné informácie, kurzy, kontakty a nástroje na podporu celoživotného vzdelávania.