Termín:cieľová skupina: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=cieľová skupina
 
|Name=cieľová skupina
 
|Definition=časť populácie, o ktorej sa predpokladá, že bude adresátom alebo spotrebiteľom mediovaných správ, ponúkaných produktov alebo služieb
 
|Definition=časť populácie, o ktorej sa predpokladá, že bude adresátom alebo spotrebiteľom mediovaných správ, ponúkaných produktov alebo služieb
|Localized definitions=
 
 
|Field=masmédiá
 
|Field=masmédiá
|Localized fields=
 
 
|Related terms=publikum, účinky médií
 
|Related terms=publikum, účinky médií
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.
|Bibliography=PODĽA Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace, Praha: Portál. 2004
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Bolo podaných mnoho celosvetových patentov na regeneračné prípravky, do kampaní investovali milióny. Potenciál trhu je skutočne široký a z roka na rok rastie tak, že z dnešných 13 percent obyvateľstva narastie cieľová skupina do roku 2025 na 25 percent, čo bude znamenať asi 130 miliónov Európanov nad 65 rokov.
 
|Context=Bolo podaných mnoho celosvetových patentov na regeneračné prípravky, do kampaní investovali milióny. Potenciál trhu je skutočne široký a z roka na rok rastie tak, že z dnešných 13 percent obyvateľstva narastie cieľová skupina do roku 2025 na 25 percent, čo bude znamenať asi 130 miliónov Európanov nad 65 rokov.
|Context source=SME 05/2006
+
|Context source=Denník. Bratislava: Petit Press máj 2009.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Verzia zo dňa a času 20:39, 5. február 2019

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: masmédiá
Definícia: časť populácie, o ktorej sa predpokladá, že bude adresátom alebo spotrebiteľom mediovaných správ, ponúkaných produktov alebo služieb
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Kontext: Bolo podaných mnoho celosvetových patentov na regeneračné prípravky, do kampaní investovali milióny. Potenciál trhu je skutočne široký a z roka na rok rastie tak, že z dnešných 13 percent obyvateľstva narastie cieľová skupina do roku 2025 na 25 percent, čo bude znamenať asi 130 miliónov Európanov nad 65 rokov.
Zdroj kontextu: Denník. Bratislava: Petit Press máj 2009.
Príbuzné termíny: publikum, účinky médií