Termín:preferencie usporiadané do zhlukov: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=preferencie usporiadané do zhlukov |Definition=trhový segment, pri ktorom na trhu existuje niekoľko zhlukov podľa preferencií spotrebiteľov |Field=obc…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=preferencie usporiadané do zhlukov
 
|Name=preferencie usporiadané do zhlukov
 
|Definition=trhový segment, pri ktorom na trhu existuje niekoľko zhlukov podľa preferencií spotrebiteľov
 
|Definition=trhový segment, pri ktorom na trhu existuje niekoľko zhlukov podľa preferencií spotrebiteľov
|Field=obchod
+
|Field=obchod, predaj
 
|Related terms=trhový segment, typy trhových segmentov
 
|Related terms=trhový segment, typy trhových segmentov
|Bibliography=PODĽA Kincl, J. a kol.: Marketing podle trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.
+
|Bibliography=PODĽA: Kincl, J. a kol.: Marketing podle trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 13:52, 28. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, predaj
Definícia: trhový segment, pri ktorom na trhu existuje niekoľko zhlukov podľa preferencií spotrebiteľov
Zdroj: PODĽA: Kincl, J. a kol.: Marketing podle trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.

Príbuzné termíny: trhový segment, typy trhových segmentov