Termín:homogénna preferencia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=homogénna preferencia
 
|Name=homogénna preferencia
|Definition=trhový segment, pri ktorom všetci zákazníci majú približne rovnaké požiadavky
+
|Definition=trhový segment, v ktorom všetci zákazníci majú približne rovnaké požiadavky
|Field=obchod
+
|Field=obchod, spotrebiteľ
 
|Related terms=trhový segment, typy trhových segmentov
 
|Related terms=trhový segment, typy trhových segmentov
|Bibliography=PODĽA Kincl, J. a kol.: Marketing podle trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.
+
|Bibliography=PODĽA: Kincl, J. a kol.: Marketing podle trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 21:04, 21. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, spotrebiteľ
Definícia: trhový segment, v ktorom všetci zákazníci majú približne rovnaké požiadavky
Zdroj: PODĽA: Kincl, J. a kol.: Marketing podle trhu. Praha: Alfa Publishing 2004.

Príbuzné termíny: trhový segment, typy trhových segmentov